
Van der Flier - Het effect van de strategie
uitgelichte casus
De Uitdaging:
Grondzuig Bedrijf Van der Flier staat bekend om zijn geavanceerde diensten op gebied van grondzuidtechniek. De slogan van het bedrijf is #NoWorries en deze mindset voeren we graag door op de sociale media pagina’s van het bedrijf. We zijn gaan samenwerken om de online zichtbaarheid van Van der Flier te vergroten via Facebook, Instagram, LinkedIn en TikTok.
Onze Aanpak
Strategische Content Planning: We begonnen met het ontwikkelen van een doordachte contentstrategie die aansloot bij de doelen van Van der Flier. Dit omvatte zowel educatieve inhoud over grondzuigtechnologie als boeiende posts om de betrokkenheid te vergroten. Daarnaast delen we natuurlijk diverse projecten die van der Flier mag uitvoeren door heel Nederland.Visuele identiteit
We werkten aan het creëren van een herkenbare visuele identiteit voor Van der Flier op sociale media. Consistente branding zorgde voor een professionele uitstraling en verhoogde de geloofwaardigheid.
Het Resultaat
Het effect van de strategie was snel merkbaar. We zagen een aanzienlijke groei in de online aanwezigheid, met een toename van volgers likes en views op TikTok. We hebben in korte tijd al ruim 25.000 views weten te genereren op het videoplatform TikTok. Wil je ook jouw online aanwezigheid versterken? Neem vandaag nog contact met ons op!Onze partners

Plan een gratis adviesgesprek
Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Plan een vrijblijvend adviesgesprek in op ons kantoor in Winschoten. Liever digitaal inplannen? Ook geen probleem! Wij staan graag voor je klaar.